Huskeliste
Hvor mange gæster kan vi invitere, hvor mange er der plads til?
Tag et mål af festlokalet helt fra ende til ende og fra side til side spørg så os.
Eller: opmål haven eller pladsen, hvor teltet skal stå.
Hvad med overtøj, skal der bestilles en garderobe?
Hvad er menuen? Det er en fordel at have den nogenlunde på plads, inden bestilling af service.
Skal der være velkomstdrink og natmad/skrub-a-mad?
Skal der være buffetbord eller servering
Bestilling af borde, stole, glas, porcelæn og bestik.
Borddækning og pynt: farver, stofduge eller papirduge, stofservietter eller papirservietter, lysestager, blomster, duge, servietter m.v.
Bestille maden udefra?
Ståborde til rygere eller hyggehjørne?
Eksternt rygetelt?
Skal der bestilles toiletter?
Eller kok/kogekone
Personale til anretning og servering
Udsende indbydelser (Senest 1 måned før festen, helst 2)
Markering af festens begivenhed
Menuens sammenhæng
Menukort. Bordkort og indbydelser
Bordets vine
Kaffe, te, sukker og fløde samt tilhørende drikkevarer (cognac & likør)
Drikkevarer til baren
I øvrigt: Hvem skal ha’ hvem til bords?
(Husk af udfærdige bordplan og skrive bordkort.)
Mon der er gæster, der ønsker øl eller NON-alkoholik?
Husk altid vand
Vi anvender cookies for at sikre, at vi giver dig den bedst mulige oplevelse af vores website. Hvis du fortsætter med at bruge dette site, vil vi antage, at du er indforstået med det. Ok Cookie- og privatlivspolitik